Yemek Videosu İzle

0 KADINBUDU YAPILIŞI




Yemek sitesi açmanın en zor yanı ziyaretçilerine yemek hakkında doğru bilgiyi sunabilmekmiş. Şimdi mesela bu sayfadaki yemeğimiz Kadınbudu Köfte ve ben hangi yöreye,hangi İle ait bir yemek bilmiyorum fakat merak edenler ve tam bilgiyi verebilmek adına internette uzun bir araştırma yapıp sizlere bu bilgileri sunmaya çalışıyorum.Kadınbudu köfte hakkında araştırmayaptığımda,Aksaray,Ankara,İzmir/Tire,Elazığ,Sivas,Edremit,
Sizin anlayacağınız herkes ayrı telden çalıyor ve herkes kafasına göre bir yöre yada il adı yazmış. Fakat en çok Ankara yemeği olduğu söyleniyor. Ben sizlere yanlış bilgi vererek yanıltmak istemiyorum onun için bu konularda yada memleketi yemeği olduğundan emin olanlar lütfen 2 dakikalarını ayırarak altaki yorum bölümüne yazsınlar.Bu arada Kadınbudu oldukça erotik geliyor kulağa bud ne kadar hayvanlar için kullanılan bir kelime olsada bu ismin kadınlara hakaret amaçlı bir yemeğe koyulduğunu zannetmiyorum.Neyse biz tarifimize dönelim. Ne ilginçki Kadınbudu benim saysam 5 kere hayatım boyunca yediğim bir yemek fakat evde hiç pişirdiğimi hatırlamıyorum. Daha öncedende belirtiğim gibi sanırım zaten çok sık alınmayan et ve kıymayı ziyan etmemek adına kadınlar bildikleri yemeklerin dışına çıkmayı cesaret edemiyorlar. Birde öyle erkekler varki yeni tatlara çok kapalıdırlar bilinenin dışına çıkmazlar. Örnek benim eşim. Ben ne zaman heveslensem internetten değişik pek yemediğimiz az bilinen bir yemek yapsam eşim suratını ekşitir ve sorar"Bu ne yemeği" Yemeğin adını söylediğimde "Ben bunu hiç sevmiyorum" der bende ona "Hiç yedin mi ?"dediğimde "Hayır yemedim" der ve benim asvalyalar atar:) "Yahu kocacım hiç yemedisen nerden sevmediğini biliyorsun? ye belki seveceksin " dediğimde yemem der ve yemez. Tabi onu gören diğer çete elemanları (bizim çocuklar:) da yemezler ve hemen 5 yumurta kırar sofraya koyar diğer çete elemanlarıyla yerler. Ertesi günü intikam vakti gelmiştir ve akşam yemeğinde kahvaltı yapılır:) Çünkü bendeniz onlara ceza olarak o gün yemek yapmam.Eşim  ne yaptın dediğinde bende gayet rahat "Hiiiiç yumurta yaptım derim) .

 kadınbudu köfte kıyma yemek tarifi tarif yemek köfte yapılışı kadınbudu köfte yapımı köfte yapımı kadınbudu tarifi kadınbudu köfte tarifi ,köfteler, mutfak, kolay kadınbudu köfte tarifi, kadınbudu, kadınbudu köfte köfteler, kadınbudu köfte, yemek tarifleri, kadınbudu köfte yapmak, kadınbudu köfte tarifi, kadınbudu tarifi, yemek, köfte çeşitleri, kadınbudu yapımı, kadınbudu tarifleri, kadınbudu köfte harcı yapılışı, kadınbudu köfte hazırlığı, kadınbudu köfte harcı tarifi, kadınbudu harcı, kadınbudu köfte yapımı, kadınbudu köfte hazırlama, kadınbudu köfte yapılışı, kadınbudu köfte yemek tarifi, kadınbudu hazırlığı, kadınbudu köfte tarifleri, kadın budu köfte tarifleri, kadın budu köfte yapılışı, kadın budu köfte tarifi, kızartma, kadınbudu köfte harcı, kadınbudu köftenin harç tarifi, kadınbudu harcını hazırlama, kadınbudu köfte harcı yapımı, yemek tarifi, kadın budu, tarif, kadınbudu köftenin harcı, kadınbudu köfte yapma, kadın budu köfte, köfte, kadınbudu köfte yemek tarifleri, kadınbudu köftenin tarifi, köfte tarifi, kadınbudu köftenin yapılışı





Yorum

0 Adet Yorum Yapıldı " KADINBUDU YAPILIŞI "

Yorum Gönder

Yorumunuz incelendikten sonra en kısa sürede yayınlanacaktır.Yorumunuz için çook teşekkürler.

 
Üste Çık Copyright © 2011-2013 | Kaynak Gösterilmeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Platinum Türkçe Blogger Teması