Yemek Videosu İzle

0 GAZİANTEP KIRMIZI MERCİMEK KÖFTESİ YAPILIŞINI İZLE




Gaziantep ve Adıyaman mutfağına ait yöre yekelerinden olduğu bilinen Mercimek köftesi videosu izle yine bir çok ilde ufak değişikliklerle yapılan yemek türlerindendir.Benim Ablamın bir arkadaşı var kendisi Mardin'li. Aynı zamanda benimde çok sevdiğim ve arkadaşım diyebileceğim bir insan.Bir gün ablama gittiğimde aynı zamanda ablamın eski ev sahibi olan bu bayan arkadaşım bize yapmıştı bu Kırmızı mercimekli köfteyi. Ben daha öncede kendimde yaptım başka yerlerdede denk geldim yedim fakat Mardin'li arkadaşımız yumurtalısını yapmıştı.Mercimek harcını iyice yoğurduktan sonra tavada kızartığı yumurtalarıda ilave ederek bir kaç saniye daha yoğurduktan sonra köfteleri şekillendirmişti. Ben onu yaparken izliyor ve bir yandanda "Tüğ keşki yumurta koymasaydı" diye içimden geçiriyordum. Fakat ilginç olan yumurtalı kırmızı mercimek köftesinin tadının kötü olmayışıydı ben tad konusunda ön yargılı davranmıştım. Fakat yinede ben bol maydonozlu ve yumurtasız terciğ ediyorum tabi birde bol limonlu.Mardin"li arkadaşımın yaptığı İçli köfte hakkında yazdıklarımıda burdan okuyabilirsiniz.

Tahinli Mercimek Köftesi,Urfa Usulü Mercimek Köftesi,Kızartma Mercimek Köftesi,Kolay Mercimek Köftesi,Kayseri Usulü Mercimek Köftesi,Cevizli Mercimek Köftesi,Mercimek Köftesi Yaparken,Kırmızı Mercimek Köftesi,Yeşil Mercimekli Mercimek Köftesi,Mercimek Köftesi Hakkında,Mercimek Köftesi Tarifi,    yemek tarifleri, yemek mercimek köftesi, mercimekli köfte tarifleri, köfte çeşitleri, yemek, mercimek köftesi yemeği, mercimek köftesi tarif, mercimek köftesinin yapılışı, mercimekli köftenin tarifi, mercimek köftesinin yapımı, mercimek köftesi, mercimek köftesi yapımı, mercimekli köfte tarifi, mercimek köftesinin tarifi, mercimek köftesi yapılışı, içli köfte, çiğ köfte, mercimek köftesi malzemeleri, kolay mercimek köftesi tarifi, mercimekli köfte yapılışı, mercimek köftesi yapma, kolay mercimek köftesi tarifleri, mercimekli köfte, mercimek köftesi tarifleri, kısır, yemek tarifi, köfte, köfte tarifi





Yorum

0 Adet Yorum Yapıldı " GAZİANTEP KIRMIZI MERCİMEK KÖFTESİ YAPILIŞINI İZLE "

Yorum Gönder

Yorumunuz incelendikten sonra en kısa sürede yayınlanacaktır.Yorumunuz için çook teşekkürler.

 
Üste Çık Copyright © 2011-2013 | Kaynak Gösterilmeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Platinum Türkçe Blogger Teması