Yemek Videosu İzle

0 ANTAKYA KÜNEFE TARİFİ




Künefe nasıl yapılır videosunu izle.Bugün işin erbabı tatlı ustalarından lezzeti ve tadı yerinde çıtırlığı yerinde ama çok sert olmayan Künefe nasıl yapılır tüm detaylarını ve püf noktalarını öğreneceğiz.Antakya diğer adıyla Hatay yemekleri arasında olan ve Güneydoğu'da da bir çok il de yapılan Künefe tatlısını ben Gaziantep'te yemiştim.Şimdi İzmir2de kendi memleketimde bir Künefe yemeye gitsem geceden pişirilmiş ve tabiki soğuk bir Künefe getirirler. Fakat benim Gaziantep'te yediğim Künefe ben sipariş verdikten 15 dakika kadar sonra minik özel tepsisinde sıcak ve yeni yapılmış olarak ikram edildi. Aman Tanrım o ne lezzetti öyle. Künefe yememi çevremdeki rehberler tavsiye etmişlerdi. Halbuki Künefe benim çokta terciğ etmeyeceğim öyle sıradan bir tatlı çeşidiyken birden en sevdiğim tatlılar arasına giriverdi.Bu anlattığım Gaziantep gezisi bundan 15 yıl kadar önce oldu ve inanırmısınız aklımdaki o lezzet,damağımdaki o tad gitmesin ve Künefe hep son yediğim lezzetiyle ağzımda kalsın diye yıllarca İzmir'de künefe yemedim.Bir İzmir'li olarak bunu itiraf etmek çok zor fakat yıllar sonra canım Künefeyi artık çok istediğinde İzmir'de hatırı sayılır ve tanınan bir tatlıcıda yemeyi terciğ ettim. Fakat ne kadar lezzetli yapılmış olursa olsun Gaziantepte yakaladığım o tadı malesef bu Künefede bulamadım. Antakya'lı vatandaşlarımıza ayıp olmasın eminim ki en iyi lezzeti yediğimiz tadın gerçek yöresinde yediğimizde en güzeline sahip olacağımızı biliyorum fakat ben Antakya'ya gitmeme rağmen orda Künefe ve onların çok lezzetli olduklarını söyledikleri Tuzda Tavuk yemeklerinden yemeye vaktim yeterli olmadı.Benim gittiğim yıllarda Hatay Reyhanlı'da Hamamat adlı bir kaplıca oteli vardı ve bizler orda ikamet etmiştik.Birde şöyle bir not iliştireyim Künefe Antakyada (Hatay) nerelerde yenilir
Boutique Lego, İskenderun (Yenişehir)
Damak Künefe, Iskenderun (Mustafa Kemal)
Gözde Künefe, Antakya (Sümerler)
Home Cake & Restaurant, İskenderun (Yenişehir)
Karamel, Antakya (Cumhuriyet Cad.)
Kral Künefe, İskenderun (Yenişehir)
 Bu yerler internetten ulaşabildiklerim sizde bildiklerinizi alta yorumlara yazabilirsiniz.

şerbetli tatlılar, geleneksel tatlılar, künefe yapımı, hatay künefenin yapılışı, şerbetli tatlı, künefe yapılışı, künefenin yapılışı, hatay künefe hazırlama, künefenin yapımı, şerbetli tatlı tarifi, künefe tatlısının tarifi, kadayıf tatlısı tarifi, künefe, hatay künefe tarifi, künefe tatlısı tarifi, kadayıf tatlısı, künefe hazırlama, künefe tatlısı, künefe peyniri, hatay künefe, künefe tarifi, künefenin tarifi, künefe hazırlığı, hatay künefe yapımı, kadayıf, tatlı tarifi, tatlılar, tatlı,Künefe yapımında hangi malzemeler kullanılır,Künefe şerbeti nasıl hazırlanır,Künefeyi hemen pişirmeyeceksek nasıl saklamalıyız,Künefe nasıl servis edilir





Yorum

0 Adet Yorum Yapıldı " ANTAKYA KÜNEFE TARİFİ "

Yorum Gönder

Yorumunuz incelendikten sonra en kısa sürede yayınlanacaktır.Yorumunuz için çook teşekkürler.

 
Üste Çık Copyright © 2011-2013 | Kaynak Gösterilmeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Platinum Türkçe Blogger Teması