Yemek Videosu İzle

0 SOSLU TAVUK KANADI TARİFİ




Özgür şeften bugün şöyle soslu tavuk kanadı nasıl yapılır videosunu izleyerek öğreneceğiz.Öğreneceğiz derken tabiki herkes biliyordur fakat usta aşçılardan işin sırrını ve yemeğe tad veren püf noktaları öğrenmekte fayda var.Birde büyük marketlerde bu tavuk kanadının hazır soslanmış ve kızartılmışları satılıyor.Ya bir bakıyorum fiyatı 2,75 bir bakıyorum 3,85 tl. Benim çocuklar adı Buffolo olan bu tavuk kanadını çok seviyorlar fakat ben fiyatı bu kadar çok değişen en son Bim markette gördüğümde fiyatı 4 tl ye kadar çıkan bir ürün görmedim doğrusu.Benim yaşımdakiler bilirrler(40 yaşındayım) Rahmetli Turgut özal önderliğinde Cumhur başkanı Süleyman Demireli'nde onayıyla serbest piyasadan önce her yerde her ürün aynı fiyata satılırdı.Bazı esnaflar yada büyük kuruluşlar 100% varan kar marjlarıyla haksız rekabete sebeb olurken halkın belinide iyice büküyorlar.Neyse yemek sitesinde Politika çok itici geldi banada zaten. Şöyle çıtır,çıtır soslu tavuk kanadı güzel gider doğrusu.Bu arada biliyormusunuz? Tavuk en çok Kurban bayramında satılan et türlerinden.Kurban kesemeyen vatandaşlar tabi cimri komşularıda kestikleri kurbanlardan onlarada vermeyince bari çocuklar et yiyebilsinler diye Tavuk eti ucuz olduğu için mecburen tavuk yada Alternatif olarak balık alıyorlar.

Yemekler,Yemek Videoları,Yöresel Yemekler,Yemek İzle,Soslu Kanat,Tavuk Kanadı,Kanatla ne yapılır,Kanay yemekleri,Tavuklu yemek,Özgür şef,





Yorum

0 Adet Yorum Yapıldı " SOSLU TAVUK KANADI TARİFİ "

Yorum Gönder

Yorumunuz incelendikten sonra en kısa sürede yayınlanacaktır.Yorumunuz için çook teşekkürler.

 
Üste Çık Copyright © 2011-2013 | Kaynak Gösterilmeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Platinum Türkçe Blogger Teması