Yemek Videosu İzle

0 FIRINDA SÜTLAÇ PİŞİRME




Oy oy oy! Ne kadar nefis görünüyor değil mi ? Fırında Sütlaç bizde eşimin en sevdiği tatlıdır:).Ege yemekleri,Aydın yemekleri arasında olan yöre tatlısı. Eşime kızgın olduğum zamanlar gıcıklığına evde sütlaç pişirmem :) Oda buna istinaden evde arada "Ne zamandır Sütlaç Pişirmiyon" diye söyleniyor ve ben her seferinde bir bahane buluyorum:) Yok tüp az,şeker yok,süt yok,pirinç yok, Başım ağrıyor diye geçiştiriyorum ama o biliyor benim i...neliğine yaptığımı:) Bunları yazdığımı bir görse kızar,küser ve bir daha Sütlaç yapsamda yemez:) Birde işin içinde adı yemek sitemde geçti diye bozulur :) Erkek adamya yediremez kendine hırçın Lazım benim o :) Neyseki çocuklarım ve bende bu tatlıyı çok seviyoruz da yinede arada yapıyorum ve eşim her seferinde bana "Annem çok güzel yapar bu tatlıyı" diyor bende gülümsüyorum ve içimden sen bir daha zor görürsün diye geçirip burnundan getirinceye kadar sütlaç pişirmiyorum:) Gördüğünüz gibi hırçın Karadenizli laz uşahı ile bendeniz Göçmen kızı gayet iyi anlaşıyoruz:) Erkekler belki bozulacaklar fakat biz kadınlar intikam çorbasını soğuk içeriz bilmiyorlar :) Eşim sütlacı sade sevdiğinden malesef içine vanilya veya damla sakızı koyamıyorum. Fakat üzerine şöyle harika bir dondurma süper gider belki birazda kaymak. Gözüm döndü neredeyse Diyetimi bozup sütlaç yapıcam şimdi ev halkı başta eşim bayram edecek ve tabiki ben tıkındıktan sonra büyük bir vicdan azabı çekeceğim.En iyisi sizlere Afiyet olsun ben bu sütlaç muhabbetini riske girmeden burda bitireyim :).
sütlaç hazırlığı, sütlaç yapmak, sütlaç nasıl yapılır tarifi, sütlaç için malzemeler, sütlaç hazırlama, sütlaç tatlısı hazırlama, sütlaç kıvamı, yemek tarifleri, sütlü tatlı tarifi, sütlü tatlılar, sütlaç malzemeleri, geleneksel tatlılar, sütlaç tatlısı yapmak, sütlaç tatlısı, sütlaç tarifi, sütlaç yapımı, sütlacın tarifi, fırında sütlaç, sütlaç yapma, sütlaç, yemek tarifi, sütlü tatlıların tarifi, sütlü tatlı yapımı, fırın sütlaç, muhallebi, güllaç, muhallebi tarifi, tatlı tarifi, tatlı, sütlü tatlı,Sütlaç nasıl yapılır,için hangi malzemeler gerekli,Sütlacın kıvamı nasıl ayarlanır,Sütlaç nasıl servis edilir,Sütlaç nasıl yapılır,için hangi malzemeler gerekli,Sütlacın kıvamı nasıl ayarlanır,Sütlaç nasıl servis edilir





Yorum

0 Adet Yorum Yapıldı " FIRINDA SÜTLAÇ PİŞİRME "

Yorum Gönder

Yorumunuz incelendikten sonra en kısa sürede yayınlanacaktır.Yorumunuz için çook teşekkürler.

 
Üste Çık Copyright © 2011-2013 | Kaynak Gösterilmeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Platinum Türkçe Blogger Teması